Wednesday, August 29, 2007

ျပကၡဒိန္ ရထား




အသစ္ေတြ တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္

နံရံေပၚ ထိုးက်လာတယ္...
ေဟာင္းႏြမ္းအိုမင္းလာေသာ
အသက္ေလွာင္ အေရျပားမ်ား
အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ ညကို တစ္လႊာခ်င္း ထိုးဆြေနၾက ....။

ရက္ လေတြ ကိုက္ခ်ီလာတဲ႔ သကၠရာဇ္မွာ
ကြ်န္ေတာ္န႔ဲ ၀ိုင္၀ိုင္ ရွိခဲ႔တာ အေသအခ်ာ
ပြတ္လိုက္တိုင္း လင္းမလာတဲ႔
တစ္စုံတစ္ရာ ရွိခဲ႔တာ အေသအခ်ာ
မိေကနဲ႔ မသင္႔ျမတ္တဲ႔ နတ္ဆိုးမတစ္ေကာင္ ရွိခဲ႔တာ အေသအခ်ာ
စြဲလမ္းစိတ္ မိုင္ေပါင္းကုေဋ ရွိခဲ႔တာ အေသအခ်ာ
မေသခ်ာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကဗ်ာေတြဟာ
ရွင္ေ၀း ေ၀းေနရတဲ႔ သရုပ္မွန္၀ါဒ
သို႔မဟုတ္
ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ ဒုတိယေသတမ္းစာ.....၊

ႏွစ္သစ္ ခုတ္ေမာင္းလာတဲ႔
ျပကၡဒိန္ရထားေပၚ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ သီဆိုရမယ္႔
စကားလုံးေတြနဲ႔ အတူ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ နားေထာင္ရမယ္႔
ပုံျပင္အသစ္ေတြ ရွိေနလိမ္႔မယ္ဆိုတာ.....။ ။

ဆူးရင္႔ (တန္႔ဆည္)
1 - 1 - 2006

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails