Monday, July 27, 2009

အၾကင္နာ စက္ကြင္း



။တစ္။

“ထူးဆန္းတယ္ေဟ့ ခါတိုင္းဆို ေနအေတာ္ျမင့္မွ အိပ္ယာထတဲ့ ေကာင္က ဒီေန႔ေတာ့ အေစာႀကီး ထလို႔။ ဘာေတြ စိတ္ရူးေပါက္ေနတယ္ မသိဘူး။ ဒီေန႔ မိုးရြာ လိမ့္မယ္ထင္တယ္” ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး ေအာက္ထပ္ကို အဆင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က အခုလိုပဲ ဧည့္ခံႀကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ့္ နံနက္ခင္းရဲ႕ ဂီတစစ္စစ္လား။ ဟုတ္ပါတယ္ေလ.. ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူေျပာမယ္ဆို ေျပာခ်င္စရာ ျဖစ္ေနခဲ့တာကိုး။ ညည အိပ္မေပ်ာ္ဘူးကြာဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ မနက္ခင္း ကိုးနာရီေလာက္အထိ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ပုတ္ႀကီးခဲ့တာေလ။ ဒီေန႔ ဘာလို႔ ေစာေစာ အိပ္ယာထ ခဲ့သလဲ။ အိပ္ယာ ေစာေစာထတာ ဘာအတြက္လဲ ဒီအေၾကာင္းကို သူမွ မသိပဲေလ။ ေျပာပေစေပါ့။ ႀကိဳက္သလို။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ဒီေန႔ ေပ်ာ္ရႊင္ တက္္ၾကြေနပါတယ္။

။ႏွစ္။
ေစာင္းယားပင္ရိပ္ ေအာက္က ကြပ္ပစ္ေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ အတူ ထိုင္ေနပါတယ္။ ေစာင္းယားပင္ေပၚမွာလည္း ေတာက်ီးကန္းတစ္ေကာင္ဟာ သူ႔ရဲ႔ ႏွဳတ္သီးခၽြန္ခၽြန္နဲ႔ တဆတ္ဆတ္ ဆိတ္ၿပီး အသီးေတြကို အေၾကာင္းမဲ့ သက္သက္ ေခၽြခ် ဖ်က္္ဆီးေနပါတယ္။ ေၾကြက်လာတဲ့ ေစာင္းယားသီးအမွည့္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ ျမင္ေနရတယ္။ ေဘးမွာ ရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းလည္း ဒီျမင္းကြင္းကို ျမင္ေနရမွာ အမွန္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း မျမင္မေတြ႔ႏိုင္တာကေတာ့ ေစာင္းယားသီးေတြလို တျဖဳတ္ျဖဳတ္က်မေနပဲ ေကာင္းကင္ဆီ ထိုးတက္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕စိတ္ေတြကိုပါ။ ေန႔တိုင္းလိုလို စိတ္ဓာတ္က်ေနတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဒီေန႔မွာေတာ့ တက္ၾကြေနပါတယ္။ ဒီအတိုင္းဆို စိတ္လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းေပးစရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့ အခါတိုင္း စိတ္ကို လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းၿပီး ျမွင့္တင္ေပးတတ္တဲ့ အက်င့္ရွိပါတယ္။ ဒီေန႔ အတြက္ေတာ့ မလိုအပ္ေတာ့ပါဘူး။ “၀ုန္း”ခနဲ႔ ျမည္သံနဲ႔ အတူ အုန္းသီးေျခာက္တစ္လုံး လတ္တေလာ ေၾကြက်လာတယ္။ အဲဒီ အုန္းသီးေျခာက္ကို ကၽြန္ေတာ္သြားေကာက္ၿပီ ဓားတုန္းတုန္းနဲ႔ တအုန္းအုန္းခြဲတယ္ ။ ေတာ္ေတာ္ ပင္ပန္းသြားတာေပါ့ ။ ေနာက္တစ္ခါ အိမ္ေရွ႕က ပုဏၰာရိပ္ပင္တန္းကို ကပ္ေၾကးနဲ႔ ညီေအာင္ ကိုက္ျဖတ္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြလမ္းေၾကာင္းေျပာင္း ျမင့္တက္ေနတယ္။ ျမက္ပင္ေတြ ႐ႈပ္ပြေနတဲ့အမိႈက္ေတြ ၾကြပ္ၾကြပ္အိတ္ခြံေတြ စကၠဴအစုပ္ေတြ အုတ္ခဲႀကိဳးေတြကို ရွင္းလင္းသန္႔စင္ရင္း စိတ္ဟာ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းၿပီး ျမင့္တက္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္က် မေနေတာ့တဲ့ ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ကိုယ္လံုးမွာ ေခၽြးသီး ေခၽြးေပါက္ေတြ စီးက်လာေတာ့ ေစာင္းယားရိပ္ေအာက္က ကြပ္ပစ္ေပၚမွာပဲ အေမာေျဖရင္း ပက္လက္လွန္ လွဲအိပ္ေနလိုက္တယ္။ အရင္ေန႔ေတြလို မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ ဘာလို႔ေပ်ာ္ရႊင္ တက္ၾကြေနပါလိမ့္ ေဘးက သူငယ္ခ်င္းေၾကာင့္လား၊ က်ီးကန္းတစ္ေကာင္းေၾကာင့္လား၊ အုန္းသီးေျခာက္တစ္လံုးေၾကာင့္လား။ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္လို႔လား၊ မဟုတ္ဘူး မဟုတ္ဘူး အဲဒါေတြ ဘာတစ္ခုမွ မဟုတ္္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ရဲ႕ ျဖစ္စဥ္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိေနတယ္။ ကၽြႏ္ေတာ္စိတ္ထဲက ေမးခြန္းရဲ႕ အေျဖကို ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ သိေနတယ္။ ခင္မ်ား မသိေသးဘူးဆိုတာအထိ ကၽြန္ေတာ္သိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ရႊင္တက္ၾကြေနရျခင္း အေၾကာင္းေပါ့။

။သုံး။
ခါတိုင္း ေန႔ေတြဆိုရင္ အိပ္ယာထေနာက္က်ေတာ့ ႏိုးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဗိုက္ကဆာလာတယ္။ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထြက္ၿပီး ဗိုက္ကိစၥ မေျဖရွင္းျဖစ္တာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီလို႔ ေျပာရမွာပါ။ လက္ဘက္ရည္တစ္ခြက္ သုံးရာ ျဖစ္သြားၿပီးကတည္းက ကၽြန္ေတာ္လက္ဘက္ရည္ဆိုင္နဲ႔ ကင္းကင္းရွင္းရွင္း ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ့ ကေလးတစ္ေယာက္ကို လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ လႊတ္ၿပီး မုန္႔တစ္ခုခု ၀ယ္စားတယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ ေန႔ရက္ေတြမွာဆို ဘာမွ မစားဘဲ အဆာခံၿပီး ေနလိုက္တယ္။ သုံးစရာ ပိုက္ဆံ ျပတ္ေတာက္လုလု ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ အခုလို အျဖစ္မ်ဳိး အျဖစ္္ဆိုးေတြနဲ႔ မလြဲမေသြ ႀကံဳရေတာ့တာပါပဲ။ ေန႔စာစားခ်ိန္ ေရာက္ေတာ့မွ တစ္ခါတည္း အ၀တယ္ပစ္လိုက္ေတာ့တယ္။ ထူးျခားတာက ဒီေန႔ ဗိုက္ထဲမွာ ဆာမေနဘူး။ အစာတစ္ခုခုစားထားသလို ၀မ္းထဲမွာျပည့္ေနပါတယ္။ ေန႔စာ ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္ျပန္ေတာ့လည္း ဗိုက္က မဆာျပန္ဘူး စားေနက်မို႔သာ သေဘာေလာက္သာစားလိုက္ရတယ္။ ေန႔စာကို မစားပဲ ေနမယ္ဆိုရင္လည္း ေနလိုရတဲ့ သေဘာမ်ဳိး။ တကယ္ဆို မနက္အိပ္ယာထမွာလည္း ဘာမွမစား၊ ေန႔ခင္းမွာ ပိုဆာဖို႔ေကာင္းတာေပါ့။ အခုေတာ့ သံုုးေလးငါးလုပ္ေလာက္သာ စားၿပီး ထမင္း၀ုိင္းက ထလာခဲ့တယ္။ အေမကေတာ့ “နင္ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ထမင္းလည္းေကာင္းေကာင္းမစားဘူး” တဲ့ ကဲ ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းစားၿပီးခ်ိန္မွာ အရမ္းကို စိတ္ဆိုး စိတ္ေကာက္တတ္တဲ့ မိေကရယ္ အသားညိဳညိဳနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ ညိဳညိဳရယ္ ေနာက္ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရယ္ အလည္ေရာက္လာၾကပါတယ္။ မိေကက ကၽြန္ေတာ္ကိုၾကည့္ၿပီး “ဟဲ့ နင္ ထမင္းစားၿပီးၿပီလား” “ဒီေန႔ ငါဘာထမင္းမွ စားခ်င္္စိတ္မရွိဘူး မိေကရာ” ကၽြန္ေတာ့္စကားအဆံုးမွာေတာ့ သူတို႔သံုးေယာက္ရဲ႔ ၿပိင္တူ ရယ္လိုက္တဲ့ အသံေတြ ထြက္က်လာပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းမစားခ်င္တဲ့ ကိစၥမွာ သူတို႔အတြက္ ဘာမ်ားရယ္စရာေတြပါသလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ကေရာ ခါတိုင္ေန႔ေတြလိ ုမဟုတ္ဘဲ ဒီေန႔မွာ မစားခ်င္ မေသာက္ခ်င္နဲ႔ ဘာလို႔ ရင္ခံေနတာလဲ။ မိေကေၾကာင့္လား ညိဳညိဳေၾကာင့္လား မဟုတ္္ဘူး မဟုတ္ဘူး ဘာမွမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကိုယ္အျဖစ္ကို ကိုယ္တိုင္သိေနတယ္၊ သူတို႔ ဘာေၾကာင့္ရယ္တယ္ဆိုတာကို သိေနပါတယ္၊ ခင္မ်ားေရာ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခံေနရတဲ့အေၾကာင္းနဲ႔ သူတို႔ရယ္ေနရတဲ့အေၾကာင္းကိုသိပါသလား။

။ေလး။
အေၾကာင္းမဲ့သက္သက္ ထိုင္ေနရတာမ်ဳိး တီဗြီဖန္သားျပင္ေရွ႕ မွာ ၾကာျမင့္ေအာင္ၾကည့္႐ႈရင္း ထိုင္ေနရတာမ်ဳိး ဥပမာ ကိုးရီးယားဇာတ္ကား၊ တရုတ္ဇာတ္လမ္းတြဲေတြကို ၾကည့္႐ႈေနခ်ိန္လိုမ်ဳိး ေတာေရာက္ေတာင္ေရာက္ စပ္မိစပ္ရာစကားေတြ ေျပာဆိုေနရလို႔ ထိုင္ေနရတာမ်ဳိး အဲဒါမ်ဳိးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မႏွစ္ၿမိဳ႕ပါဘူး။ လူေတြရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေျပာင္းလဲျခင္း ေလးမ်ဳိးနဲ႔ ေနရပါတယ္။ ေလ်ာင္းမယ္ ထိုင္မယ္ ရပ္မယ္ သြားမယ္။ ကၽြန္ေတာ္သေဘာက ထိုင္ေနမဲ့အစား လမ္းေလ်ာက္ေနခ်င္တယ္။ လႈပ္ရွားမႈ တစ္ခုခုနဲ႔ လုႈပ္ရွားေနခ်င္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ၀မ္းလ်ားေမွာက္ၿပီး စားေရးေနခ်င္တယ္။ ပက္လက္လွန္ၿပီး စားဖတ္ေနခ်င္တယ္။ ထုိင္ေနရတဲ့ အလုပ္က တကယ့္ကို ပ်င္းစရာေကာင္းလွပါတယ္။ အထိုင္မ်ားၿပီး အေညာင္းမိမွာလည္း ေၾကာက္ရေသးတယ္ေလ။ ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္ေပၚလာတတ္တဲ့ ဒူလာေရာဂါတို႔ လိပ္ေဂါင္းေရာဂါတို႔ကလည္း ရွိေသးတယ္မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္က ဆီးလမ္းေၾကာင္းမွာ တစ္ခါ ေက်ာက္တည္ဖူးတယ္ “အထိုင္မမ်ားနဲ႔ ၊ ကိုယ္လက္ လႈပ္ရွားမႈ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္၊ ေရမ်ားမ်ားေသာက္”လို႔ ေျပာၾကတဲ့ ကိုယ့္ထက္ႀကီးတဲ့ လူႀကီး သူမေတြရဲ႕ စကားကို နားေထာင္ ၾကည့္တာလည္းပါတာေပါ့ေလ။ ထုိင္ရမွာ ပ်င္းတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ေတာ့ အထူးတလည္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေနစရာမလိုေတာ့ဘူးေပါ့၊ ဆီးကို ဒုကၡေပးတတ္တဲ့ င႐ုတ္သီး ဒညင္းသီးတို႔ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀းေ၀းကေရွာင္ခဲ့ပါတယ္္။ ဘာေၾကာင့္မ်ား ဆီးလမ္းေၾကာင္းမွာ ေက်ာက္က လာလာၿပီး တည္ေနပါလိမ့္ အထိုင္လည္း မမ်ားခဲ့ပါဘူး။ င႐ုတ္သီးလည္း မစားခဲ့ပါဘူး။ ေရလည္း ေသာက္ျဖစ္ပါတယ္။ ကြမ္းယာ စားတာေတာ့ ပါတာေပါ့ေလ။ ဒီေန႔ ကိုယ့္ကိုုယ္ကို ျပန္ၿပီး သံုးသပ္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခါမွာ အထိုင္ေတြ သိပ္မ်ားေနတာကို ေတြ႔ရွိလိုက္ပါတယ္။ ဟုတ္တယ္။ ေန႔(၁၂)နာရီကေန ညေန(၅)နာရီ အထိ ထိုင္ျဖစ္သြားလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေတာင္မယံုခ်င္ေတာ့ဘူး ထသြား ထလာဆိုလို႔ ခဏတစ္ျဖဳတ္ပဲလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္စဥ္းစားၾကည့္လိုက္တယ္ “ထုိင္ရမွာကုိ သိပ္ေႀကာက္ သိပ္မုန္းတဲ့ ငါဟာ ဒီေန႔ အခ်ိန္ေတြ အႀကာႀကီး ဘာလုိ႔ ထိုင္ျဖစ္သြားတာလဲ။ ကိုရီးယားဇတ္ကားေႀကာင့္လား။ တရုတ္သုိင္းကားေၾကာင့္လား။ လူႀကီးသူမေတြရဲ့စကားေၾကာင့္လား။ မဟုတ္ဘူး မဟုတ္ဘူး ဘာမွမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္သိေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ထုိင္ျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းကုိ ခင္မ်ား မသိဘူး။

။ငါး။
တီဗြီေရွ႕မွာ မိုက္ကိုင္ၿပီး တစ္သီးတစ္သန္႔ သီခ်င္းဆိုရတာ ခင္မ်ား ၀ါသနာပါလား။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ သိပ္ကို အလုပ္ရႈပ္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္မိပါတယ္။ လူတစ္ကိုယ္ အႀကိဳက္တစ္မ်ဳးိစီေပါ့။ ပုဂၢလိကဆန္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႔ အျမင္ပါ။ အရုပ္နဲ႔ စာကို ေရာေႏွာေရးထားတဲ့ စာအုပ္ေတြကို ဖတ္ဖို႔ စိတ္မ၀င္စားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဒီလုိ သီခ်င္းဆိုရတာ ပ်င္းစရာ ေကာင္းလြန္ေနသလိုပါပဲ။ အင္ထရို ၀င္ရမယ့္ အမွတ္အသားေတြ ၾကည့္ရ၊ သီခ်င္းစာသားေတြ ၾကည့္ရ၊ မွန္ျပင္ေပၚက သီခ်င္းစာသားနဲ႔ ဘယ္လိုမွ မလိုက္ဖက္တဲ့ သရုပ္ေဆာင္ေတြကိုလည္း ျမင္ကြင္းေရွ႔မွာ ျမင္ေနရတာ အဆိုးဆုံးပါ။ အဆိုေတာ္ေတြ သရုပ္ေဆာင္ကေတာ့ သူတို႔ ပိုက္ဆံရတဲ့ အလုပ္၊ သူတို႔ကို ထမင္းေကၽြးတဲ့ အလုပ္မို႔ အပင္ပန္းခံၿပီး သီဆို သရုပ္ေဆာင္ေနၾကေပမယ့္ အပ်င္းေျပရုံသက္သက္နဲ႔ သံကုန္ဟစ္ေနၾကတဲ့ သူေတြကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ပ်င္းလာတယ္။ အသံကို ျမွင္ၿပီး ေအာ္လိုက္တိုင္း ေမာတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႔ ခ်ဳိ႕တဲ့မႈလည္း ပါတာေပါ့။ အသံကလည္း ေကာင္းမွ မေကာင္းတာကိုး။ ဒါေၾကာင့္ ကာရာအိုေကဆိုတာကို ကိုယ္တိုင္လည္း မဆိုျဖစ္ဘူး။ ကာရာအိုေကသီခ်င္းဆိုတဲ့ သူေတြရဲ႔ အသံကိုလည္း နားမေထာင္ ခ်င္ပါဘူး။ ဒီေန႔ေတာ့ ထူးထူးဆန္းဆန္း ျဖစ္သြားပါေရာ့လား။ ကၽြန္ေတာ္ တီဗြီဖန္သားျပင္ေရွ႔မွာ ငါးနာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ထိုင္ျဖစ္သြားတယ္။ ထိုင္ျဖစ္သြားတဲ့ အခ်ိန္ေတြကိုလည္း ငါးနာရီ ၾကာျမင့္လိမ့္မယ္လို႔ မထင္မိဘူး။ ခဏေလးလို ခံစားလိုက္တဲ့ တကယ့္ ခဏေလးလို႔ ထင္ေနမိတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ၀ိုင္၀ိုင္းသီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ ဆိုျဖစ္သြားတယ္။ ၀ိုင္၀ိုင္းသီခ်င္းနဲ႔ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းကို သီဆိုသူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသံကိုလည္း စိတ္လိုလက္ရ နားေထာင္ရင္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ နား၀င္ခ်ိဳေနပါတယ္။ သရုပ္ေဆာင္ေတြလည္း အသက္၀င္ေနသလို ခံစားေနရတာပါ။ ကၽြၽန္ေတာ့္စိတ္ဟာ ထူးဆန္း မေနဘူးလား။ ကၽြန္ေတာ္ သီခ်င္းဆိုျဖစ္သြားတာဟာ စာသားေၾကာင့္လား၊ သံစဥ္ေၾကာင့္လား၊ သရုပ္ေဆာင္ေတြေၾကာင့္လား၊ မဟုတ္ဘူး မဟုတ္ဘူး အဲဒါေတြ ဘာမွ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္ သီခ်င္းဆိုျဖစ္သြားသလဲ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ သိေနေပမယ့္ ခင္မ်ားကေတာ့ ခုထိ သိေသးမယ္ မထင္ပါဘူး။

။ေျခာက္။
ခါတိုင္း ေန႔ေတြ ေန႔ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ စာတစ္အုပ္ေလာက္ေတာ့ အနည္းဆုံး ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္။ စာဖတ္၀ါသနာကို ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ထုံလာခဲ့တာ။ စာေပထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ပတ္၀န္းက်င္က မေပးႏိုင္တဲ့ အသိေတြရွိတယ္။ သင္ခန္းစာေတြရွိတယ္။ အေတြ႔အႀကံဳေတြရွိတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ရွိတယ္။ တိတ္ဆိတ္္ေအးျမမႈေတြရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ပ်င္းေနတဲ့ အခါမ်ဳိးေတြမွာ စာကိုပုိၿပီး ဖတ္ျဖစ္တယ္။ တစ္ေယာက္တည္း ေအးေအးေဆးေဆး လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စာဖတ္ရတဲ့အရသာကို ကၽြန္ေတာ္ခံုမင္တယ္။ ဒီေန႔ေတာ့ ဘာစာတစ္လံုးမွ အဓိပၸါယ္ရွိရွိ မဖတ္ျဖစ္သလို ဘာစာတစ္လံုးမွလည္း ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ မေရးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေန႔တိုင္းနဲ႔ ကြာျခားေနခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလို႔စာမဖတ္ျဖစ္တာလဲ အေႏွာက္အယွက္ေတြေၾကာင့္လား ဆူသံေတြြေၾကာင့္လား မဟုတ္ဘူး မဟုတ္ဘူး အဲဒါေတြ ဘာမွမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္သိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကို ခင္မ်ားမသိဘူး။

။ခုနစ္။
ခင္မ်ားတို႔ အျမင္မွာေတာ့ တစ္နည္းနည္းနဲ႔ ထူးျခားေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ႏွာကို၊ တစ္နည္းနည္းနဲ႔ လြဲေခ်ာ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္လႈပ္ရွားမႈကို ျမင္ေနရလိမ့္မယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒါဟာမထူးဆန္းပါဘူး။ ခင္မ်ားလည္း တစ္ခ်ိန္က ဒီလို ထူးဆန္းခဲ့ဖူးတယ္။ ေဒဗစ္ဘက္ခမ္း၊ ကမူး၊ လင္ကြန္း၊ ဆိုကေရးတီး၊ ၿမိဳ႕မၿငိမ္း၊ ပိုင္သက္ေက်ာ္၊ မဟတၱမဂႏၶီ၊ အိုဟင္နရီ တို႔လည္း တစ္ခ်ိန္က ဒီလို ထူးဆန္းခဲ့ဖူးတယ္္လို႔ ထင္တာပဲ။ ပံုမွန္ ျဖစ္တည္ ေနထုိင္မႈရဲ႕ စည္း၀ုိင္းကို ေက်ာ္လြန္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔ ဘာေၾကာင့္ တိမ္းေစာင္း လြဲေခ်ာ္ခဲ့ပါသလဲ။ ဟုတ္ကဲ့ ေျပာပါမယ္။ ၀န္ခံၿပီးမွ တကယ္ ေျပာျပမွာပါ။ ခင္မ်ားကေတာ့ သိခ်င္ေနမွာ အမွန္ပဲ ဒါဟာ ကမၻာ့အံ့ဖြယ္တစ္ခုအပါအ၀င္ ဂင္းနစ္မွတ္တမ္း၀င္မွ မဟုတ္တာ မထူးဆန္းပါဘူး။ ဒီစာကို စဖတ္လိုက္ကတည္းက ခင္မ်ားဟာ မွားယြင္းသြားၿပီ။ ဒီေန႔ ေရးျဖစ္တဲ့ ဒိုင္ယာရီကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေရးျပမယ္။ ဖတ္ၿပီးရင္ ၿပီးၿပီလို႔သာ မွတ္လိုက္ပါး။ သိၿပီးရင္ သိၿပီလို႔သာ မွတ္လိုက္ပါ။ ဒီလိုဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အထူးအဆန္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာ မွတ္ခ်က္ေပးလို႔ ရလိမ့္မယ္။ ခင္မ်ားေပးတဲ့ မွတ္ခ်က္ဟာလည္း ခင္မ်ား ဦးေႏွာက္ရဲ႔ မွတ္သားထားတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ဘာမွ အေရးႀကီးလွမယ္ မထင္ပါဘူး။

။ရွစ္။
ဒိုင္ယာရီ 4.November.2007 ၁၃၆၉ ခု၊ သီတင္ကၽြတ္လဆုတ္ (၉)ရက္၊ တနဂၤေႏြေန႔။ စေနေန႔က ေပးထားတဲ့ ကတိတစ္ခုရွိတယ္။ ညီမေလးက တနဂၤေႏြေန႔ လာခဲ့မယ္တဲ့။ ဒီလုိ ေျပာထားလို႔ မေန႔ညက အိပ္လို႔ေတာင္မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး။ ညီမေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ရတနာပါ။ ညီမေလးဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ သစ္သီးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးထား ျမတ္ႏိုး ဂုဏ္ယူ ၀တ္ဆင္ရမယ့္ ရွားရွားပါးပါး ရတနာ ပစၥည္းေလးပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို သိပ့္ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္။ ခင္မ်ားတို႔ ျငင္းခုန္ေနၾကတဲ့ ရယူ ေပးဆပ္ျခင္း ေ၀ါဟာရေတြကို ကၽြန္ေတာ္မသိခ်င္ဘူး။ ညီမေလးစိတ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႐ႈ႐ႈိက္ခဲ့၊ ရွင္သန္ခဲ့တယ္။ ဒီေန႔ ညီမေလးလာမယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္အေစာႀကီး အိပ္ယာကႏိုးေနခဲ့တယ္။ စိတ္ေတြ ေပ်ာ္ရႊင္တက္ၾကြေနခဲ့တယ္။ အစာမစားဘဲ ဗိုက္ျပည့္ေနခဲ့တယ္။ တစ္ေနကုန္ထုိင္ရင္း အခ်ိန္ေတြကုန္ဆံုးခဲ့တယ္။ ညီမေလးနဲ႔အတူ သီခ်င္းေတြဆို စကားေတြေျပာရင္း ၾကည္ႏူးခဲ့တယ္။ စာ မဖတ္ျဖစ္သလို စာေရးဖို႔ ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့တယ္္။ ကဲ ကၽြန္ေတာ္ ဘာေတြမ်ား အထူး အဆန္းျဖစ္ေနခဲ့လို႔လဲ။ အခ်စ္က အိပ္ခ်င္ေျပတယ္။ အခ်စ္က ဗိုက္ျပည့္တယ္။ အခ်စ္က အေညာင္းေျပတယ္။ အခ်စ္က အသံေကာင္းတယ္။ အခ်စ္က အလုပ္ပ်က္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘာမ်ားထူးျခားေနလို႔လဲ ဒါေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရ႕ဲ႕ အၾကင္နာ စက္ကြင္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဆူးရင့္၊တန္႔ဆည္၊
အတိတ္ကို ျပန္လည္ တူးေဖၚျခင္း သက္သက္ ျဖစ္ပါတယ္။

1 comment:

Unknown said...

I WILL WAIT TILL MY LAST BREATH.NO MATTER WHERE U R,I AM NEAR AND I WILL BE BY UR SIDE WHETHER U ACCEPT OR NOT.NOTHING CAN STOP MY WINGS TO FLY TO U FOREVER.U R MY EVERYTHING,BABY!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails